Vi bytter varelager og opplever lengre leveringstid enn normalt. Vi beklager dette!

Retur og reklamasjon


Kan jeg returnere en vare?

Selvfølgelig! Det er helt i orden å ombestemme seg.
Vedlagt din bestilling finner du et returskjema, bruk gjerne det, men det er ingen nødvendighet. Det viktigste er at vi vet hvem returen er fra.
Deretter pakker du varen(e) så godt du kan, og returnerer til oss.

Du betaler returportoen selv og får refundert det du har betalt.

Husk at varen kan være undersøkt og inspisert, men må være ubrukt og uskadd.

30 dagers åpent kjøp

Lovpålagt angrerett er 14 dager. For å være sikker på at du er fornøyd med ditt kjøp gir vi deg 30 dagers åpent kjøp. Vi må ha mottatt varen innen 30 dager eller du må gi oss beskjed innen 30 dager for å benytte deg av åpent kjøp.
Du kan returnere varene uten grunn, men forpakning og produktet må ikke være ødelagt. Pengene får du i retur på din valgte betalingsmåte etter mottak av varene.

Bytte varer

Returer varene dine som beskrevet ovenfor, og gjør en ny bestilling (før, under eller etter returen).

Hvor returnerer jeg varene?

Barnefryd.no
Postboks 111
1411 Kolbotn

Om du ønsker å sende til en annen adresse en vår postboks adresse som for eksempel rett hjem eller lignende dørtjenester, ta kontakt med oss på post@barnefryd.no
Vi ber om at frankeringsseddel eller lignende ikke må festes på varens originalemballasje.

Hvor finner jeg opplysninger om angrerett?

Angrerettskjemaet ligger har du fått sammen med varen og/eller i e-post tidligere. Du kan også finne skjemaet og informasjon om temaet her: opplysninger-om-angrerett

Hvor finner jeg angrerettsskjema?

Angrerettsskjema finner du her: Angrerettsskjema

Har dere mottatt returen min?

Fra du sender returen, tar det frakttiden. Vi behandler returen samme dag vi mottar den eller dagen etterpå. Du får en e-post fra oss som bekreftelse når vi har behandlet din retur.

Jeg har mottatt feil vare/mangler en vare, hva gjør jeg?

Så leit! Ta kontakt med oss, så løser vi dette.  

Produktet fungerer ikke som det skal, hvordan løser dere det?

Vi beklager at produktet ikke fungerer! Send oss en e-post, gjerne med en kort film eller noen bilder som får frem feilen samt ordre nummeret, så ser vi på saken med en gang.

Jeg henter ikke ut pakken min, hvordan håndteres det?

Dersom du velger å ikke hente ut pakken din eller å nekte å motta den, belaster vi deg reell frakt for varene.  Dersom du nekter å motta en pakke på grunn av transport skade ber vi deg ta kontakt med oss.

Jeg har betalt med faktura, hvor kan jeg se min faktura status?

Vår betalings leverandør er Nets Online, som igjen setter ut faktura til AfterPay / Riverty (navnebytte er på gang). Du kan finne dine faktura, og administrere disse her: https://my.riverty.com/no-no

Liquid error (layout/theme line 165): Could not find asset snippets/gts.liquid